OMRON в світі

Робот гід OMRON замінює персонал на вокзалі

image_250_180_1 (6)

Робот гід OMRON замінює персонал на вокзалі

У період всесвітньої пандемії COVID-19 для нас багато, до чого ми звикли, кардинально змінилося і доводиться поступово звикати до «нових життєвих стандартів». Компанія OMRON швидко реагує на триваюче поширення вірусу і намагається своїми розробками убезпечити людей, зробивши перебування в громадських місцях більш комфортним.

Сьогодні співробітники OMRON SOCIAL SOLUTIONS Co., Ltd. (OSS) розробили інноваційного робота, що заміняє персонал в громадських місцях – на вокзалах, аеропортах і т.д.

Робот-гід (має висоту 30 см), встановлений біля головного входу залізничних вокзалів в Японії – на станції Кейо в Сіндзюку і ін. Дане інноваційний пристрій може спілкуватися з пасажирами на декількох мовах – японською, корейською, англійською та китайською. Робот компетентний з усіх питань, що стосуються залізничних послуг, тому будь-який пасажир може без зусиль отримати необхідну відповідь. Всі відповіді відображаються у вигляді символів на дисплеї і озвучуються за допомогою голосової навігації.

Робот-гід в автоматичному режимі розпізнає мову людини, тому для отримання інформації не потрібно вибирати мову, а просто потрібно розмовляти з пристроєм.

Дані функції допомагають пасажирам отримати необхідну інформацію безконтактно, що знижує ризики зараження вірусами.

Це один із прикладів швидкого реагування на нові життєві реалії за допомогою сучасних інноваційних технологій.

Дізнатися більше про роботу можна за посиланням

OMRON на варті Вашого здоров’я!

Залиште свою думку тут

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Архів статей

Акції
Виберіть поля для відображення. Інші будуть приховані. Перетягніть, щоб переставити порядок.
  • Доступність
  • Додати у кошик
  • Атрибути
  • Спеціальні атрибути
  • Користувальницькі поля
Click outside to hide the compare bar
Порівняти
Список побажань 0
Відкрити сторінку Продовжити покупки